Digitaalinen viestintä

Tutustu koulutusesimerkkeihin ja pyydä tarjous!

Adobe Photoshop CC

Perehdytään Adobe Photoshop-suunnitteluohjelman työkaluihin ja toimintoihin sekä niiden hyödyntämiseen digitaalisessa kuvankäsittelyssä. Koulutus antaa valmiuksia hallita ohjelmaa monipuolisesti ja tuottaa hyvälaatuisia kuvia paperi- ja digijulkaisukäyttöön tai verkkokaupan tuotekuvina. Koulutus järjestetään pienryhmille. Koulutuksen kesto 1 – 2 päivää tarpeesi mukaisesti.

>> Koulutukseen sisältyy verkko-oppimateriaali 2 kk:n ajaksi.

Kenelle?
Yritykset ja organisaatiot, joiden henkilökunta tuottaa työssään erilaisia kuvia ja julkaisuja asiakkailleen ja/tai sisäiseen viestintään. Verkkokaupat, jotka itse tuottavat tuotekuvia verkossa myytäviin tuotteisiin.

Adobe InDesign CC

Perehdytään Adobe InDesign-taittoohjelman työkaluihin ja toimintoihin sekä niiden hyödyntämiseen julkaisujen suunnittelussa. Koulutus antaa valmiuksia hallita ohjelmaa monipuolisesti. InDesignila suunniteltuja esitteitä ja julkaisuja voi hyödyntää paperi- ja digijulkaisukäytössä. Koulutus järjestetään 1-12 hengelle. Koulutuksen kesto 1 – 2 päivää tarpeesi mukaisesti.

>> Koulutukseen sisältyy verkko-oppimateriaali 2 kk:n ajaksi

Kenelle?
Yritykset ja organisaatiot, joiden henkilökunta tuottaa työssään erilaisia paperi- ja digijulkaisuja asiakkailleen ja/tai sisäiseen viestintään. Yritykset, jotka itse suunnittelevat markkinointimateriaalinsa.

Adobe Premiere CC

Perehdytään Adobe Premier Pro CC videoediointiohjelman työkaluluihin ja videon jälkituotannon työnkulkuun. Kurssilla opit leikkaamaan, trimmaamaan, säätämään värisävyjä, lisäämään grafiikkaa ja musiikkia sekä julkaisemaan videoita eri julkaisualustoilla huomioiden niiden erityispiirteet. Opit myös luomaan videoita perinteisistä still-kuvista esimerkiksi showreel- tai slideshow-esitystä varten. Koulutuksen kesto 1 – 2 päivää tarpeesi mukaisesti.

Kenelle?
Koulutus antaa perusvalmiudet Premier Pro CC ohjelmiston käytölle ja soveltuu kaikille, jotka tarvitsevat videon jälkikäsittelyn taitoja ja haluavat julkaista videoita eri julkaisualustoilla.

Sosiaalisen Median välineet

Ymmärrä Sosiaalisen Median hyödyt viestinnässä ja markkinoinnissa. Perehdytään Sosiaalisen Median strategian ja viestintäsuunnitelman luomiseen, valittuihin Sosiaalisen Median kanaviin ja niiden käyttöön, ammatillisen profiilin hyötyihin ja profiilin rakentamiseen, markkinointiin ja mainontaan Sosiaalisessa Mediassa.

Kenelle?
Yrityksille ja organisaatioille, jotka haluavat aktivoida tai ottaa Sosiaalisen Median välineet käyttöön.

Toteutus
Valmennus toteutetaan työpajoina, joissa konkreettisesti tehdään toimenpiteitä Sosiaalisen Median käyttöön ottamisen ja aktivoinnin edistämiseksi. Toteutus koostuu tarvekartoituksesta,  1 – 4 työpajasta (4h) sekä vaikuttavuuden ja tavoitteiden edistymisen seurannasta. Lisäksi on mahdollista saada konsultaatiota yrityksessä Sosiaalisen Median viestinnän suunnittelun, sisällöntuotannon ja välineiden käyttöön liittyen.

 

Yhteystiedot

Anne Prepula
Palveluliiketoiminnan koordinaattori
anne.prepula[at]karelia.fi
puh. 050 311 9167

palvelut[at]karelia.fi


>> Tutustu myös muuhun täydennyskoulutustarjontaamme.