Haluatko laajentaa liiketoimintaasi uusille markkina-alueille tai tehostaa toimintaasi jollakin nykyisistä markkina-alueistasi? Toteuttamamme markkinatutkimuksen avulla saat arvokasta tietoa kohdemarkkinoista ja sen mahdollisuuksista.
Kenelle
Yrityksille, jotka tarvitsevat tietoa tietystä kohdemarkkina-alueesta.
Sisältö
Opiskelijat toteuttavat markkinatutkimuksen (jakelukanavat, kuluttajakäyttäytyminen, kilpailu, jne.), jonka otanta on 100-200:
1. Yrityksen toimeksiannon perusteella, International market research – opintokokonaisuuksien puitteissa
2. Opiskelijan ja yrityksen yhteisen suunnitelman perusteella opinnäytetyön puitteissa.
Lopputuloksena tunnistetaan mahdollisuuksia kohdemarkkina-alueella: potentiaaliset partnerit sekä jakelukanavat. Lisäksi tuotetaan perustietoja kuluttajien käyttäytymisestä.
Toteutus
Työn toteutus tapahtuu kokonaan opiskelijatyönä. Työnohjauksesta huolehtii opetushenkilökunta sekä tilaaja. Tarjoaja suunnittelee, toteuttaa ja raportoi tutkimuksen. Tutkimusraportin kieli on suomi tai englanti.
Hinta
Kysy tarjous!
Yhteyshenkilö
Iouri Kotorov, lehtori
iouri.kotorov(at)karelia.fi, p. 050 347 4862