opiskelija tietokoneluokassa

Kansain­vä­li­nen markkinatutkimus

Haluatko laajen­taa liike­toi­min­taasi uusille mark­kina-alueille tai tehos­taa toimin­taasi jolla­kin nykyi­sistä mark­kina-alueis­tasi? Toteut­ta­mamme mark­ki­na­tut­ki­muk­sen avulla saat arvo­kasta tietoa kohde­mark­ki­noista ja sen mahdollisuuksista.

Kenelle

Yrityk­sille, jotka tarvit­se­vat tietoa tietystä kohdemarkkina-alueesta.

Sisältö

Opis­ke­li­jat toteut­ta­vat mark­ki­na­tut­ki­muk­sen (jake­lu­ka­na­vat, kulut­ta­ja­käyt­täy­ty­mi­nen, kilpailu, jne.), jonka otanta on 100-200:

1. Yrityk­sen toimek­sian­non perus­teella, Inter­na­tio­nal market research – opin­to­ko­ko­nai­suuk­sien puitteissa

2. Opis­ke­li­jan ja yrityk­sen yhtei­sen suun­ni­tel­man perus­teella opin­näy­te­työn puitteissa.

Loppu­tu­lok­sena tunnis­te­taan mahdol­li­suuk­sia kohde­mark­kina-alueella: poten­ti­aa­li­set part­ne­rit sekä jake­lu­ka­na­vat. Lisäksi tuote­taan perus­tie­toja kulut­ta­jien käyttäytymisestä.

Toteu­tus

Työn toteu­tus tapah­tuu koko­naan opis­ke­li­ja­työnä. Työnoh­jauk­sesta huoleh­tii opetus­hen­ki­lö­kunta sekä tilaaja. Tarjoaja suun­nit­te­lee, toteut­taa ja rapor­toi tutki­muk­sen. Tutki­mus­ra­por­tin kieli on suomi tai englanti.

Hinta

Kysy tarjous!

Yhteys­hen­kilö

Iouri Kotorov, lehtori
iouri.kotorov(at)karelia.fi, p. 050 347 4862